Belediye binasında düzenlenen devir teslim töreniyle Alanya Belediye Başkanlığı görevine başlayan Osman Tarık Özçelik, Belediye Başkanı olarak ilk ziyaretini Alanya Kaymakamlığı’na yaptı.

Kaymakam Dr. Fatih Ürkmezer’i makamında ziyaret eden Başkan Özçelik’e, CHP İlçe Başkanı Bülent Kandemir ve Belediye Meclis Üyeleri Faruk Konukçu, Sadık Dizdaroğlu ile İrem Yunusoğlu eşlik etti.
Başkan Özçelik, Kaymakam Ürkmezer‘e, bir demet çiçek ve ipek kozası tablosu takdim ederek, ziyaret anısına fotoğraf çektirdi.

Ürkmezer, Özçelik’in ziyaretinde duyduğu memnuniyeti dile getirirken, çalışmalarında başarılar diledi.
Özçelik Dönemi Başladı
1
ALTSO’da ‘yangın denetim’ toplantısı düzenlendi
3667 kez okundu
2
Alanya’da belediye başkanı Özçelik organizasyon düğmesine bastı
2871 kez okundu
3
Alanya’da Caz Tam Gaz
2095 kez okundu
4
Alanya’da yeni bir AVM açılıyor
2082 kez okundu
5
Hernıng Fuarı’nda Alanya Üst Düzeyde Temsil Edildi
1546 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.